RETOURBPORTAAL

RETOURNEREN

Makkelijk ruilen of retourneren binnen 30 dagen

in 2 minuten geregeld!

Je retour dient eerst online aangemeld te worden. Begin met het invullen van je ordernummer en e-mail adres, kies de producten die je wilt retouren en het juiste verzendlabel bij jou pakket grote. Betaal en ontvang een verzendetiket per mail. Je kunt je ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je direct na je bestelling van ons hebt ontvangen.

 

LET OP: Je moet de eerste 4 cijfers van het ordernummer weglaten.

KLIK HIER OM HET RETOUR PROCES TE STARTEN

 

Retourkosten

Retourkosten bedragen in Nederland €6,95 en zijn voor eigen rekening.

 

Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd?

  • Badkleding, hoofddeksels en sieraden kunnen in verband met hygiëne niet worden geretourneerd.
  • Items die geruild zijn kunnen niet geretourneerd worden.
  • Cadeaubonnen

 

Mogelijkheden terugbetaling

  • Terugbetaling naar de oorspronkelijke betaalmethode binnen 14 werkdagen.
  • Terugbetaling naar winkeltegoed (indien van toepassing)
  • Ruilen voor een ander artikel

 

 Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Wij hanteren een verwerkingstijd van 14 werkdagen.

Zodra uw geretourneerde artikel is ontvangen en geïnspecteerd, wordt u hiervan op de hoogte gesteld via een e-mail. U wordt ook geïnformeerd over de goedkeuring of afwijzing van uw restitutieverzoek.

 

RETOURVOORWAARDEN 

  • Alle producten dienen ongedragen en in originele staat te zijn.
  • Sample sale artikelen mogen niet geretourneerd worden.
  • De order dient in originele verpakking geretourneerd te worden met de toebehorende labels/ kaartjes.
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of wordt het product teruggestuurd. Behandel het product dus met beleid en zorg ervoor dat deze tijdens een retournering goed verpakt is.
  • Als een product vies/defect en/ of beschadigd binnenkomt dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of wordt het product teruggestuurd.
  • Het verzendrisico is voor de koper, we adviseren Track en Trace te gebruiken.
  • Als het gekochte product defect/vies/beschadigd is, dient er binnen 7 dagen na de leveringsdatum contact met ons op te worden genomen. Dit is verplicht. Komt een item defect/niet in originele staat bij ons binnen en is dit niet aangegeven kunnen wij de oorzaak niet vaststellen.
  • Op het moment dat er betaald is met een tegoedbon en de bestelling word geretourneerd. Word dit ook terugbetaald als tegoedbon.
  • Alle artikelen worden voor het verzenden door ons gecontroleerd.

 

 

 

Mijn vraag is niet beantwoord...

 Vragen? neem contact met ons op als je vragen hebt over retournering of terugbetaling Klantenservice@francisbyfb.com

     

    VRAGEN? wij helpen je graag!

    stuur ons een bericht via onderstaand formulier

    bestelnummer # + naam

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.